poniedziałek, 2 października 2017

Świąteczne kartki z haftem - bałwanek i skarpeta

kartki z haftem świąteczne
Oprawiłam w końcu świąteczne hafciki. Wzory znalazłam całkiem przypadkiem na blogu Cross Stitch Craze. Spodobały mi się na tyle, że od razu zaczęłam dobierać do nich mulinki i chyba nawet nieźle mi to wyszło.


Spojrzenie na nie z osobna.
Bałwanek

kartka z haftowanym bałwankiem
Skarpeta 

kartka z haftowaną skarpetką
Podczas wklejania haftu ze skarpetką, popełniłam błąd. Taśmę dwustronną nakleiłam w małych kawałkach i niezbyt blisko siebie, przez co z jednej strony widać te poszczególne kawałki przebijające spod spodu. Nie róbcie tak ;)

Następne będą hafty z tej serii: mikołaj, świecznik i laska świąteczna. Muszę tylko dorobić zdjęcia.

Obecnie wyszywam kolejną kartkę świąteczną z darmowych wzorów dostępnych na stronie Coricamo.

2 komentarze: