sobota, 7 grudnia 2019

Idą święta...

Idą, idą i dobrze, że chociaż dwie karteczki wyhaftowałam z tej okazji, bo bez kartek święta byłyby niezaliczone :D

Wzory pochodzą z jakiegoś Cross Stitchera, ale nie pamiętam dokładnie. Zdążyłam wydrukować zanim straciłam wszystkie pliki. 


Mikołajek zacny, ale backstitche... nie wiem czemu, ale we wszystkich wzorach z tych anglojęzycznych gazetek są nadrukowane w ten sposób, że nie da się ich poprowadzić w ten sam sposób na kanwie i trzeba kombinować po swojemu. 

Z tym wzorkiem problemów było o wiele mniej. Tutaj nawet sama dodałam backstitche do gałązek. Zmieniłam napis z angielskiego na polski. Kolory dobrałam według swojego uznania i posiadanej muliny (standard jak na mnie;)). Oprawa pasowała mi taka a nie inna... Nie miałam wtedy jeszcze baz z okienkiem, a samej mi wycinanie okienek wychodzi bardzo średnio.

Zauważyłam Candy na wyszykowane.blogspot.com. Pomyślałam, że nie brałam w czymś takim nigdy udziału, to może dobry czas, żeby to zmienić. Zgłaszam zatem swoje karteczki do zabawy. Oto i banerek z odnośnikiem do posta na temat tego candy. Trzeba się pospieszyć, bo trwa tylko do 10 grudnia.  



2 komentarze:

  1. Fajne karteczki, szczególnie ten czerwony guzik jako ostrokrzew bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń