czwartek, 5 października 2017

Świąteczne kartki z haftem - candy cane, świeczka i mikołaj

kartki świąteczne z haftem

Czas na kolejne karteczki. Wyszywało mi się je bardzo fajnie i aż mnie kusi, żeby z pozostałych wzorów wyszyć jeszcze chociaż aniołka... Przypominam, że wzorki znalazłam na blogu Cross Stitch Craze.

Z tego co pamiętam, a pamięć mam zawodną, do świeczki użyłam kanwy 14 ct, a do mikołaja i laski 16 ct.


Laska świąteczna

kartka z haftem laska candy cane

Świeczka

kartka z haftem świeczka

Mikołaj

kartka z haftem mikołaj
Zastanawiałam się czy w ogóle ozdabiać jakoś dodatkowo kartki. Zdecydowałam się jedynie na użycie naklejek z napisami, parę gwiazdek, dżetów czy motyw poinsecji, który pochodzi z zestawu do robienia kartek z Lidla. Myślę, że wystarczy. To są przecież Proste Kartki ;)

3 komentarze: