czwartek, 12 października 2017

Laseczki i skarpetki

laski świąteczne szydełko

Czas Wam przedstawić ozdoby wykonane na szydełku. Na pierwszy rzut idą laseczki świąteczne oraz skarpetki.

Laseczki robi się prosto, choć niezbyt szybko. Wciąż powtarzamy sześć półsłupków w jednym, potem w drugim kolorze. Nie miałam pomysłu jak laski wypełnić w środku. Wzięłam, co miałam pod ręką. Trafiło na druciki kreatywne. Ktoś ma lepszy pomysł?

laska na szydełku

Skarpetki to już od A do Z dzieło mojej mamy. Polubiła ich robienie, więc ja się już nawet nie wtrącałam. Schemat ich wykonania znalazłyśmy na Youtubie, ale mama jak to mama, musiała zmodyfikować go wg swoich potrzeb.  

skarpetka na szydełku


Aby skarpetki nie wyglądały zbyt płasko, wepchnęłam w nie trochę waty. 

skarpetki na szydełku
Nikt nie powiedział, że świąteczne skarpetki muszą być tylko biało-czerwone, co nie?

skarpetki na szydełku
Zgadnijcie, jakie ozdoby na szydełku będą następne?

1 komentarz: