czwartek, 28 września 2017

Zakupy z Coricamo

zakupy z CoricamoŚwiąteczne hafciki trzeba będzie jakoś oprawić. Z tej okazji poczyniłam zakupy w Coricamo. Nie ma tego zbyt dużo, ale jak cieszy!


 Bazy do kartek z prostokątnym passe-portout

Bazy do kartek z prostokątnym passe-portout

Bazy do kartek z owalnym passe-portout

Bazy do kartek z owalnym passe-portout
Ponadto: 
  • igły nr 26 (lubię ich używać do Aidy ct 16 jak i ct 14)
zakupy z Coricamo

kanwa plastikowaZamówiłam także arkusz kanwy plastikowej. Niestety nie otrzymałam go od razu w przesyłce. Szkoda, że firma nie odpisuje na maile, bo niepotrzebnie pisałam do nich w trzech różnych miejscach niecierpliwiąc się i martwiąc, czy moja wiadomość do nich w ogóle dotarła i została odczytana. Moja nadgorliwość była zbyteczna, bowiem kanwę dosłano mi błyskawicznie. Także mimo wszystko ukłon w stronę Coricamo. 



Nie robię zakupów internetowych zbyt często. Nie znam zbyt wielu sklepów robótkowych, ale może następnym razem skuszę się na zakupy w innym miejscu, tak dla przetestowania. Rzeczy z Coricamo jak dla mnie są dobre jakościowo, ceny nie powalają, ale też i nie ma tragedii. Zamówienie złożyłam w czwartek wieczorem, a dotarło do mnie w poniedziałek. Koszt przesyłki wyniósł 5,90 zł. Zdaję sobie sprawę, że wszyscy znają już ten sklep. To są informacje raczej dla osób raczkujących w świecie robótkowym.


Pozostając przy zakupach, będąc w Biedronce jakiś czas temu, natknęłam się na glu dots. Nigdy wcześniej ich nie miałam. Ciekawe jak się sprawdzą. Mam zamiar używać ich głównie do mocowania guzików na kartkach.

2 komentarze:

  1. Bardzo się dziwię że tak szybko dostałaś, bo ja zrezygnowałam z nich właśnie ze względu na długi czas oczekiwania, właściwie niestabilność pod tym względem. Kupowałam u nich kilka lat, ale dwa razy zawalili mi kiedy potrzebowałam materiałów na warsztaty i powiedziałam dość! Wolę kupować tam gdzie szanują klienta.
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tym razem miałam szczęście, co do czasu dostawy?

      Usuń