środa, 27 września 2017

Happy ponownie! :)

haftowana kartka urodzinowa
Wakacje nie były dla mnie zbyt szczęśliwym okresem. Nie za bardzo miałam czas i ochotę na zajmowanie się blogiem, pomimo że wcześniej sprawiało mi to sporo radości i zapewniałam, że będę co jakiś czas coś tutaj publikować. No cóż, rzeczywistość wyglądała trochę inaczej. Nie tak dawno wzięłam się jednak za haftowanie, co bardzo pomagało mi się odstresować. 


Wzięłam się także za poprawianie starych kartek. W tej z ptaszkiem nie podobało mi się tło. Dodałam kolorowy papier pod spód. Teraz jest ździebko lepiej. Wzór pochodzi z jakiegoś Cross Stitchera chyba, ale nie pamiętam dokładnie. Był do tego jeszcze podobny wzór z gratulacjami, który też wyszyłam. Karteczka "Congrats" dawno temu poszła w świat i już jej nie mam, a zdjęcia gdzieś mi zniknęły. Spójrzmy zatem jeszcze raz na tego fajnego ptaszka.

haftowana kartka urodzinowa
Najlepiej odpoczywam haftując niewielkie wzorki. A jeszcze lepiej jak są to urocze, cieszące oczy wzory bożonarodzeniowe. Znalazłam serię bardzo wdzięcznych schematów i nie mogłam się powstrzymać, choć do świąt było jeszcze daleko. Póki co wydziergałam tyle i chyba będę robić dalej, bo naprawdę dobrze to na mnie działa, pomimo że nie potrzebuję aż tylu kartek świątecznych (mam sporo zeszłorocznych).

Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj. Dziękuję za każde odwiedziny. Życzę kolejnych słonecznych dni. Bardzo cieszy mnie taka pogodna końcówka września.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz