niedziela, 23 kwietnia 2017

Czekając na ciepłe dni

kartki guillingowe

Brakuje mi wiosny. Pogoda wciąż nie rozpieszcza. Wyciągnęłam z szuflady kartki, które lekko wiosennie mnie nastroiły. Powstały już jakiś czas temu, ale nie było okazji aby je pokazać.


Muszę przyznać, że mistrzem quillingu jeszcze nie jestem. Cały czas się uczę.  Kwiatki może trochę koślawe, khem... ale z czasem mam nadzieję, że dojdę do wprawy. Ogólnie jestem z nich zadowolona.

 kartka quillingowa z motylemkartka quillingowa z tulipanami



P.S. Na blogu "Życie nitką malowane", możecie zobaczyć, jaką przesyłkę-nagrodę Nawanna ode mnie otrzymała. Ja zapomniałam o fotkach, dlatego odsyłam do Nawanny >NAGRODA<

2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki! Quillingowe elementy śliczne. Robiłam, wiec wiem jakie to trudne.
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zmierzę się z kolejną quillingową kartką.

      Usuń